onsdag 9 december 2009

Sofias märkliga Chanel-lycka

Min bästis Sofia var hos mig på födelsedagsmiddag i går. Jag minns hur hon, i all hast, slängde ur sig på sin födelsedag för en vecka sedan att "fått en väska" i present. En väska.
Sen var det inte mycket mer med det.

Jag trodde att hon fått en resväska eller liknande av sina föräldrar. Så där som man brukar få vart 10:e år.

Men så var det inte i Sofias fall. Hon kunde stolt visa upp en sån där härlig Chanelväska som, enligt modebloggeliten, "alla måste äga någon gång i livet".

Det fina med Sofia är att hon gillade väskan för att: "Den en ju som bra för att det får ju plats så mycket i den".

1 kommentar:

  1. Haha ja men det är ju sant ju. Jag älskar den för att den rymmer allt mitt skräp varje dag. Kul skrivet dock , du är för härlig.

    SvaraRadera