lördag 14 februari 2009

Kärleksdagen som nästan gick åt fanders



Egentligen tycker jag inte alls om alla hjärtans dag. Jag tycker att alla hjärtans dag är alla dagar och varför ska den här vara något extra, men blev ändå förväntansfull när Sam hade ett överaskningsess i skjortärmen till ikväll.

Så förväntansfull att jag grät en skvätt när han sa att han var tvungen att jobba och inte kunde ta mig till Sturehof och äta skaldjursplateau med efterföljande fylla på Spy Bar som han hade tänkt sig.

Jag grät altså en skvätt över missad middag och fylla som egentligen går att ta vilken dag som helst.

Jag sa till och med orden..fan va skämmigt men här kommer de "men jag vill göra det på alla hjärtans dag, det är inte samma sak någon annan dag"

Från och med nu kan jag inte lita på mig själv i något läge. Jag har svikit mig själv, och hur jag kan se mig i spegeln är ett under.

Efter en timme ringde han upp och sa att jag kunde ta bort min facebookstatus "jävlaskitallahjärtansdagärförstörd" och byta ut den mot "världensbästakillesomharfixatledigt"

Hurraaaaaaaaaaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar